Har massa töntiga romantiska drömscenarion i huvudet om hur jag vill år detta ska gå och så kommer det ju inte att bli, dessutom är de pinsamma. Obs ej It’s always been you Rach, så patetisk är jag inte ännu. Jag vet ju vad livet tycker att det är skyldigt mig – inget. Lever mer i nordic noir än romcom. Vet inte om det ÄR Hollywood-syndromet kanske. Sur över att jag visade honom min favorit-göra slut-film för nu kan jag inte kolla på den. Nu är den vår. Upptäckte att jag har en av hans tillhörigheter men det kan jag ju inte säga för vi är mute till cirka den 17e. Så jag får väl ge honom den då. Tror inte han behöver den direkt.

Pratade med Soph i telefon och det är lite som att få en B12-spruta i skinkan, inhalera lustgas och ta 2 Lergigan samtidigt. Det hjälpte lite.

Beställde en lyko-box och eyeliner. Imorgon ska jag beställa från H&M för  min guldbonus.

Triggervarning för ätstörningar nurå!

Mina ätstörningar triggas lätt av dylika händelser. Det vill man ju inte. Men! Jag har fått i mig 2 naturdiet, en rätt stor bit kött, amazing eftersom det är tuggandet som blir svårt. Dessa shakes är livräddande vid såna här tillfällen. Mamma skulle köpa godis vilket nog också kan vara bra. Edit: Gick ej bra men fixade en groda.

Ska försöka sova tidigt idag. I alla fall vill jag inte gråta tills jag kiknar som förut.
Satt i flera timmar och försökte dra efter andan. Det var så hemskt. En dag i taget. Imorgon är en annan dag. Det går över innan jag blir hundra år. Drömmarna has to go. Gråtit mest för Ivan-grejen idag dock. Nånstans skönt att veta att han vet vad mardrömmarna innebär. Gud, detta liv.

