Var på biodejt. Det kändes inte samma. Jag tindrade inte. Jag flyttade bort handen när han rörde mig. Det var skönt att komma ut, inte mer än så.

Hur man är singel i New York. Ja man har ju jävligt kul i alla fall. Om man är rik och snygg. Men älskar Rebel Wilson så det var sjukt värt. Hon var tjock, knullade runt, knarkade och söp. Och var snygg! Det börjar ta sig. Och Dakota Johnson är ju alltid bedårande. Och Damon Wayans Jr är ju alltid het. Ja, på den vägen är det. Nytt bra ord; Dicksand.

Glad att jag tatuerat mig idag. There were some drunk tattoo artists out tonight! Imorgon får jag ta av plasten. Jag ska sy ny ringning på en topp, raka benen, måla naglarna och fixa sextiotalsfrisyr. Blir beehive light.

Nu ska jag lyssna på poddar som gör mig rädd för spöken som inte är mina egna.

