Igår pratade jag med Comhem i 3 timmar. 3!!! Bra distraktion men jag blir helt galen. Teknik som krånglar är nog det min värsta pet peeve. Mina föräldrar har skaffat TiVo och det är såklart mitt jobb att installera. Jag gillar det egentligen men blir vansinnig när det inte fungerar. Särskilt när de påstår att det ska vara så jävla enkelt. Det är sånt ljug. Tror inte en enda grej funkat som det ska i början med comhem. Det är liksom psykiskt dränerande att koppla rätt OCH SÅ FUNKAR DET ÄNDÅ INTE!!! Sen förlorade vi internet och telefon men sen kom internet igång på våra bärbara enheter. Gaaaahhh. Men jag har mer varit frustrerad än ångestfylld och det är inte dåligt. Förhoppningsvis kommer det väl igång snart. Kan kolla analogt och via chromecast allefall.

Drömde att min vad han nu är blev ihop med en jag ”hatar” på instagram. Blev sjuhuuukt bitter i drömmen. Uuuhhh. Saknar att komma hem till honom och när jag är där och han kommer hem. Det är intressant med såna där småsaker. Obs, menar ju inte att man kan bygga ett förhållande på just det. Det vore ju ohälsosamt men ja. Vissa saker är fina. Sen drömde jag en verklig mardröm och det var inte otäckt men hemskt, jag drömde att min pappa såg en sexfilm jag och min vad han nu är gjort!!! Det är på topp 5 över värsta vanliga mardrömmar jag drömt. Och för ert välbefinnande; Vi har aldrig gjort en sexfilm.

Veckan skall innebära Louice-dejt och dejt-dejt men jag känner mig väl ”ehh” till det senare. Vad är meningen? Nån jävla mediasäljare som jag mest träffar för att hitta på nåt. Och a girl gotta eat I guess. Ska ta hummer bara för att. Skaldjur for life.

Ska till Uddevalla idag istället i alla fall, blir kul. Hoppas att jag sover lika bra som sist. Vi ska spela sällskapsspel, det är sällan nåt jag gör trots att det är jättekul. Tar med När då då? och Trivial pursuit. Vi ska äta Häagen och kanske chips. Och jag ska baka bullar till hans pappa. Han blev så glad sist jag gjorde det så fick feeling och ska baka sen.

Slut på trist uppdatering. Jag ska blogga ordentligt snart, måste komma ur denna dip bara. Om ni tror att ni är trötta på mig har ni ingen aning om hur trött jag är på mig själv just nu. Back with raljerande och förminskande av andra any day now.

