Jag var på serious dejt! Det var kul och ovant trots att jag inte tindrade. Men liksom en upplevelse. Champagne och skaldjursplatå, är så mätt. Har nog inte ätit ostron sen jag var liten and it was good. Han var trevlig, rätt snygg och liksom behaglig. Vi möttes på Göteborgs-tåget. Främlingar på tåg. Fast vi har pratat innan och hade inga planer på att mörda nån. Låter i och för sig ganska trist, glöm det. Jag skrattade lite för högt, berättade att jag hade paus med vad han nu är och nervössnusade så han såg väl mitt verkliga jag antar jag. Plus; Jag berättade typ 23% av min historia. Men ni behöver inte oroa er, jag är rätt charmig, smart och gullig så det kompenserar. Han följde mig till tåget och kysste min panna. Det var fint. Vi ska ses igen. Tänker dagsljus och oromantiskt, kanske ett museum. Nä förresten, historia kan aldrig vara oromantiskt. Önskar jag hade tindrat bara. Han var en perfekt tinderkandidat. A’well. Det går väl inte ännu. Usch. Klumpen i halsen/magen har inte försvunnit. Han frågade om jag ville gå på lägenhetsvisning idag. Det var en så märklig men öppen förfrågan att det kändes lite som en Audrey Hepburn-film. Eller så är det såna dejter vuxna människor har.

