Det gör ont i mig. På massa vis. Vill inte ta det öppet alls egentligen. Det är ett jäkla ojande kring fysisk sjukdom och jag vill faktiskt fokusera på psyket eftersom det är det dödligast för mig och många andra. Så, för att vara otydlig: Jag mår bra. Jag kommer inte få några men alls. Det psykiska hjärtat är dock under all kritik. Jag har provat att lyssna på 7 versioner av It’s a heartache och det gör bara ondare. It must have been love, Total eclipse of the heart, It’s all coming back to me now, I wanna dance with somebody (med Scott Matthew),  I want to know what love is, Making love out of nothing at all, Sing me to sleep, I choose you, This years love, I will always love you, Angel of the morning, Long long time. Sen bytte jag strategi och kollade videon jag alltid, utan undantag, gråter av i varierad styrka. We are the world. Tror jag ska försöka mig på Jess’s strategi, att kolla Dirty dancing 5 gånger om. Nu lyssnar jag på Timo Yuro. If! Är lite hög på lugnande nu men töntiga musiktips får ni i alla fall. Imorgon kommer mera tror jag. Då är jag hemma och neud. Ska hänga lite med mitt ex-ex nån dag. Sover faktiskt bättre där. Vet inte varför.

Men

det känns väldigt tryggt. Ska försöka mig på den där Fredrik också. En chans till. Om jag inte tindrar då svär jag mig fri från män på livstid antagligen. Om det nu inte händer nåt oväntat på nån annan front men det tvivlar jag starkt på. Usch, det gör ont detta. Nu;  podcasts och skit.

G’ mate!

