Ugh vad osugen jag är på allt. Känner mig lite ynklig och svag efter att jag blev sjuk. Saknar en person. Undrar om man kan be om en sista natt? Ok, låter kanske galet men skulle vara fint closure. Plus har inte haft sex på flera veckor. Saknarrrrrr. Känns lite bättre för tillfället dock men det går i vågar det där.

Allt känns hängigt. Livet, kärleken, psyket och ska man kalla det karriären? Liksom, när jag mår bättre och är arbetslös på riktigt har jag en grej att falla på så att säga men det är inget jag kommer kunna leva på hela livet och vill ju utbilda mig, plugga på högskola och massa grejer. Jag vill ha nån sorts familj hur den nu kan se ut. Jag vill ha eget boende eller bo med nån man eller kanske en orm. Same same antar jag. Jag vet att jag inte kan hetsa fram nåt av allt detta det eftersom jag gjort det tidigare och det gått åt skogen. Det är liksom inte som att jag inte försökt. Äh, är bara less på att testa på alla möjliga sätt och inte lyckas. Otroligt frustrerande att jag fortfarande inte kommit på en vinnande strategi. Ännu mer att välmenande vårdpersonal, släkt, bekanta eller vem som helst verkar tro att de lanserar en briljant idé när de kommer med en ”lösning” som jag redan provat för 10 år sen och kanske 3 gånger sen dess i varierade känslotillstånd. Jag veeet att de menar väl, jag vet det men det får mig att känna mig dum när nån kommer med förslag som alla över 5 år vet om eller i alla fall kan googla sig till.

Min sköterska ska vara föräldraledig och jag blir överflyttad till en annan tillfälligt. Förhoppningsvis kan man väl säga, jag litar inte på dem alls. Imorgon ska jag ringa och påminna dem om att min sjukskrivning gått ut för andra gången! Min försäkringskassehandläggare har mailat dem 2 gånger utan svar. Jag skriver ner all kommunikation mellan mig och psyk nuförtiden och det hemska är att om nån annan berättat om en såhär dålig mottagning hade jag tvivlat på dem. Det får inte vara såhär. Om jag så bara kunde vara frisk nog att rapportera detta vidare.

Söndag ska jag på dejt/ish grej. Vi skypade förut och jag skrattade djupt inne i kroppen. Ovant men bra! Måndag och tisdag ska jag följa en kompis barn till och från förskolan, det blir fint. Och torsdag tror jag det var, ska jag på det efterlängtade samt fruktade Göteborgsbesöket. Jag får stålsätta mig bara, så är det. Har varit med om en miljard värre saker än det.

Nu blir det sömn och sån skit

