Har nya hörlurar att sova med. Det är ett slags pannband med mjuka högtalare i. Jag är ju i princip prinsessan på ärten så jag tvivlar på att jag kommer sova särskilt bra första natten. Ovant! Men det är i alla fall ingen sladd som ger en drömmar på hela kroppen.

Har kommit till punkten där jag är arg och bitter på mitt ex vilket jag visste skulle komma snart. Hoppas inte jag får svårt att åka till syskonet som delar spårvagnslinje med honom. Livrädd för att se honom nånstans just nu, vill inte fulgråta in public. Det är väldigt otroligt eftersom vi bor i olika städer. Men ni vet känslan. Drömde att jag var på hotell med honom och hans barn men att jag hade ena barnet och han andra och jag letade efter honom överallt men vi var aldrig i synk. Lol.

Det var så konstigt att sova med nån annan. Inte FEL men ovant. Doften till exempel. Skönt att vakna med armar omkring sig och strykningar över huvudet när jag drömde. Det absolut bästa jag vet är att bli struken över huvudet. Började gråta på grund av orsak och då sjöng han Jasså man ska bli farsa tills jag skrattade. Galghumor. Ja ja, all’s well that ends well. Detta att ha en kompis som har liknande referenser, jag umgås ju inte med någon av mina tidigare bästisar så jag saknar det lite. Snart kommer han åka och jag börjar få separationsångest. Snörvlar och tänker alla bara läääämnar miiig!!! men lovar att inte dö av det. Vill bara inte sluta mig mer. Det är egentligen en av de största orsakerna till att jag varit så orolig för uppbrottet, att jag ska sluta lita på människor. Män i synnerhet naturligtvis. Han var inte oärlig alls men de gester jag såg hos mitt ex var liksom…det som varit bevis på en slags kärlek i andra förhållanden. Jag känner mig förvirrad av det. Det är som ett signalfel, jag kan inte koppla riktigt! Vi har ännu ingen prognos för när felet ska vara åtgärdat, vi återkommer med fortlöpande information.

Har svårt att somna. Det känns som att kroppen svävar 5 cm över madrassen. Som när jag inte tagit sömntabletter. Blir tokig.

