Jag blev ledsen för att mitt ex gjorde slut   förut. Det bara kom över mig. Jag håller ju med, det går inte att bygga på ett förhållande det vi hade. Men satan att det ska göra så ont hela tiden. Eller, inte alls hela tiden men de där huggen av saknad. Usch. Usch! Men jag ska bli starkare än jag var innan. Tror att en av anledningarna att jag trodde på vårt förhållande var att det, förutom mina vänskaper, var en av få fina saker liksom. Fattade inte att ritalinet förstörde mig så mycket.

Det känns inte helt hundra att ligga med andra än exet. Med ex-exet är det en sak men andra. Hm. Ska eventuellt undvika sex ett tag. Får bara kämpa med impulskontrollen. Ack vilket ok! Får göra nån sorts hashtag. #Hatchetfacevsköttetslustar. Jag var hos en kompis igår som gillar doftljus. Jag förstår charmen men tål det verkligen inte. Han hade typ 5 olika doftljus öppnade och när jag kom hem fick jag bedriva exorcism på mig själv, duscha och tvätta kläderna. Inget ont om honom alltså, jag är bara hyperkänslig mot dofter.

Halva detta året var kasst, jag var olyckligt kär. Blev deprimerad, fick kasst självförtroende, blev skörare än någonsin på grund av mardrömmar, allt av fucking ritalin! Utom min heartache dåra. Men nu är det slut mellan ritalinet och mig. Mitt bästa breakup!

Jag började kolla på How I met your mother igen och jag provoceras av Ted. Som söker den perfekta kvinnan och sen dör hon ändå och hela historien handlade om att han visst skulle vara med Robin. Hopplösa romantiker har jag aldrig haft nåt till övers för och han är så äckelsexistisk att jag lätt skulle välja Barney alla dagar i veckan.

Tror jag ska köra Gilmore girls och Sex and the city-period. Har inte sett på det på länge länge sen jag fick en chromecast av pappa. Netflix dagarna i ända. När jag pysslar i alla fall.

Nästa vecka ska jag följa min kompis dotter till förskolan några dagar igen. Jag blir glad av barn. Hoppas att jag träffar nån som vill ha eller har barn. Oavsett om jag bär barnet eller ej vill jag gärna ha barn i mitt liv. Jag ska försöka sy lite grann, kanske en kjol eftersom jag ska på bygdegårdsfest på lördag. Kan bli himla fint!

Jag tänker ringa dagsjukvården på måndag. Har undvikit det. Om jag varit superhjälte skulle jag vara the avoider eller the procrastinator. Inte direkt egenskaper värdig en superhjälte men så äre. Jag ska utvärdera kedjetäcket tror jag. Känns som att jag vaknade till liv på nåt vis.

Jag ska börja med MMA igen förresten!  Kommer bli jävligt fint men är nervös så jag skakar. Summer of Klara, here I come!

