Drömde att mitt ex hatade mig. Jag förstår varför, han var lite avvisande när jag tyckte att jag skämtade igår och då spinner allt igång i min hjärna under natten. Men det går över.

Men ska till mitt andra ex imorgon och det känns för en gångs skull pirrigt att träffa en annan kille. Det får ses som en seger. Minns ni Det spökar? Med Torsten Wahlund som ciceron. Det ska vi kolla på.

Tror jag är skengravid. Är illamående på morgnarna och äter helst feferoni, bönsallad och jordgubbar samt petar i mig solrosfrön. Och Cola zero. Kan man bli det på grund av tekniskt missöde trots dagen efter-piller? Antagligen är allt möjligt men det vore eventuellt det sämsta som skulle kunna hända just det. Eller bästa, man vet ju aldrig. Även om det skulle vara med en Uddevalla-native. Är så positiv nu så att jag behöver kräkas av det, inte av min skendräktighet.

Det är dag 3 min på min allergensanering. Jag kör överkast och what have you på allergitvätt och idag ska jag damma som ett litet as!

.

