Jag var på dagsjukvården idag. Jag trivs med dem. De ska vara min främsta kontakt i fortsättningen. Det känns tryggt. De är professionella och sätter patienten främst. Det finns såna inom psykiatrin också men jag blir lika förvånad varje gång. Det är fint. Jag ska få prova ett nytt täcke på måndag! Det har kommit en ny typ av täcke som är tungt men inte innehåller kedjor eller bollar. Ska bli spännande. 8 kg. Jag har 4 kg nu. Men tyngden har att göra med hur oroligt man sover. Så på måndag ska jag på utprovning och vila med det.

Jag myser i Uddevalla med en uddevalla-bo. Vi kollar på en nickelodeon-serie som heter Open heart. Eller ja, nu bloggar jag men det beror på att ”nån” inte tål feferoni lika bra som mig så jag roar mig själv. Serien känns som de man såg på sommarlovsmorgon när man var liten. Handlar om en ung tjej som försöker hitta sin pappa som försvunnit. Det känns bra just nu. Jag lever. Andas och äter feferoni. Testade mig – är skendräktig. Phew. Tror inte ett foster skulle göra mig till en stabilare människa nu direkt.

Snart sex and the city och sen sömn. Blir bra.

