Flödesskriver lite eftersom adhd:n kukar sig.

Det ska bli fint väder cirka varannan dag så jag går all in och solar järnet. Jag behöver allt ljus jag kan få. Det är inte brännan jag är efter alltså utan vitaminer eller nåt. Sol gör mig bättre. Jag försöker så smått utmana mig själv men det har varit trögt. Just nu är jag mest nöjd med att fixat mina fötter. Ta vara på det lilla vet ni. Jag kommer få mens imorgon eller på tisdag. Känns inget vidare men hellre det än preggo.

Längtar efter nåt nytt. Jag vet inte riktigt vad men nåt fint måste det vara. Ska på nån slags dejt i veckan också. Vet inte hur det känns men jag försöker i alla fall. Igår var jag på toppenfest och sen fick jag ett bootycall. Eller vad exakt heter det när man får facebookmail? Det var inget intressant dock. Värdinnans dotter hade väntat på just mig för att säga hej innan hon cyklade iväg med sina kompisar. Mitt hjärta växte minst 3 storlekar. Detta att betyda nåt för ett barn. Jag vill ha det. Inte nödvändigtvis egna men det gör mig varm. Annan sak som gör mig varm; Att min kompis gift om sig med sin förra man. Att de såg lyckligare ut än jag nånsin sett dem. Att han såg glad ut för första gången på mycket länge. Åh, om man inte får kärlek själv kan man i alla fall inandas det passivt. Jag menar det, utan ironi alltså. Fast jag vill ha.

Imorgon provar jag täcke igen. Spänningen stiger! Åtminstone i mig. Godnatt gullz!

