Fransmän. Oh. My. Gawd. OH. MY. GAWD. Sen behöver vi inte gå in på detaljer. Hoppas det inte räknas som exotiserande. Det gör det säkert…Känner mig bättre idag. Förhoppningsvis håller det i sig. Vill inte ha så mycket ångest för det här jävla uppbrottet längre. Är bitter på män i allmänhet mer än något annat. Fick till exempel mail från ett gammalt ligg på happy pancake.

image

Och det var ju…fint sagt. I alla fall så sa jag att jag inte var intresserad av bara sex just nu varpå han tyckte att jag ”avfärdade honom för snabbt”. Det gjorde jag inte! På riktigt, jag önskade honom lycka till i sitt sökande, vad mer vill han? I och för sig har jag tagit mig en älskare nu men mailaren var så tjatig att jag blev avtänd. Jag vill ha franska ord viskade i mitt öra. Jag vill själv ta initiativ och känna att jag själv valt partner och inte lämnar ut mig för snabbt. Det känns viktigt just nu.

Jag är ensam i helgen. Ska gå ut med Johanna och på lördagen får jag besök och tar det lugnt med film kanske. Har bakismat jag kan fixa till och med. Är ”fattig” men har mat, medicin och underbar säng. Och snus. Och i helgen, fullständig tystnad om jag så vill. Drömde massor i natt också. Och snarkade…Det kommer säkert bli värre med nya fibertäcket men kan jag sova bättre så vafaan. Sover ju inte med nån så ofta ändå. (Där lyser bitterheten med sin närvaro…) Jag får hoppas på att det är som i sången;  When my soul was in the lost and found, you came along to claim it.

Ska i alla fall färga håret och ögonbrynen idag. Tycker det hör till god smak att ögonbrynen har samma färg som fransarna. Mycket dålig stil av brynen att  bete sig.

