Jag försöker distrahera mig från alla tankar om mitt liv, min framtid, mina relationer. Allt. Mina tankar går i 180, alltid, och jag märker att jag är utan meds för att alla orostankar liksom äter sig in i huvudet, tuggas runt. Blir tokig. Jag har typ aldrig en paus. Jag tänker och planerar heeela tiden. Ska sluta med det. Får köra hårdträning i alla fall 10 minuter om dagen, på att inte tänka. Känns som att min hjärna kommer bli överhettad vilken sekund som helst. Tror jag ska ta emot ny adhd-medicin om det erbjuds. De ville att jag skulle testa elvanse och jag ville vänta till jag var bättre igen men det kanske inte kommer nån bättre tidpunkt. Jag är inte jättedeprimerad just nu men olycklig. Bästa beskrivningen. Olyckliga människor kan göra dumma saker mot sig själva och det vill jag definitivt inte. På söndag åker jag på spa med mamma och storasyster. Det ska bli fint. Vill inte vara olycklig mer. Det känns som att jag gått i ide. Det kanske är bra att ha en sån period ibland. Hoppas vid gud att det går över.

För ett år sen såg jag en skotsk snopp (under en kilt mind you!) och jag tror det var nästan precis ett år sen jag började prata med mitt ex. Hm. Livet är bra lustigt ibland.

