Jag är ensam i helgen och det är så skönt. Tyvärr är även flera vänner bortresta så jag har få att hänga med men det går bra. Det är lite värre med hälsan dock. Min allergi har skapat andningsproblem beyond usual. Jag har införskaffat ny inhalator så alltid något. Psyket har fått extra stryk efter…diverse smällar. Har varit snällare mot mig själv, ätit och sovit och tagit medicin som jag ska. Det räcker inte alltid när jag känner mig betydelselös. När man behöver bekräftelse, jag menar inte bekräftelse på att man är bra eller så. Bekräftelse på att man är värd nånting. Oavsett prestation. Jag försöker hitta det inom mig typ. I found the greatest love inside of me ni vet. Men det är svårt. Ibland. Särskilt nu. Det är nåt och jag kan inte sätta fingret på det. Så har det i och för sig varit hela tiden. Jag ska bli celibat. Eventuellt inte imorgon för då kommer mitt andra ex hit. Eller ja, vi beter oss hemskt kyskt nuförtiden. Men skönt att sova med någon. Saknar det massor. Och det är fint att bli väckt och omhållen när man drömmer, nån som tröstar. Även om det inte lagar så är det väl en sorts kompress åtminstone.

