Ni vet alla gånger nån får en att känna som att man överreagerar? Ni vet de gånger man bitit sig i tungan och funderade på om den där vänskapen är värd att behålla men i så fall tvingar en att vara överseende med saker som kanske är viktiga för en?  Eller när man säger vad man tycker (ni vet ju att kvinnor aldrig talar klarspråk), så är man hemsk och  a n k l a g a r  en person. För nåt. För ingenting. För att göra fel. Så får man dåligt samvete och ångest. Fast man aldrig sagt till personen att den är hemsk eller elak. Fast man borde vara arg.

Frustrationen!

Det blev så jobbigt att jag glömde det roliga jag skulle skriva. Som var:

Jag såg gavin&stacey förut, bröllopsavsnittet. Den snygga killen och en tjej hade sex. Efter samlaget, för övrigt doggy style or whatever the kids are calling it these days, ger de varandra en high five! Jag ska ju på bröllop i sommar, 16 juni närmare bestämt och tänkte challenge accepted! Så nu vet jag inte om jag ska leta efter nån innan eller om det finns tillgängligt på festen. Vad jag vet är att jag ska skaffa ett par orange pumps med klossklack innan. Det finns nog inte på festen.