Vet  e x a k t  vilka killar som kommer kontakta mig på dejtingsiten. Alltså, inte alla som skriver men ser jag en viss typ som varit inne kan jag slå vad om att just han kommer skriva. De som alltid kontaktar mig är killar som håller på med datorer på obskyra vis, har glasögon plus skägg, lite mulliga och är liberala alternativt ointresserade av politik. Jag funderar nu om kontaktandet beror på att jag ser nördig ut och attraherar likasinnade eller om de går igång på mitt historieintresse eller märker att jag är fruktansvärt smart och rolig. Sant är i alla fall att folk tror att jag ska ha överseende med deras politiska åsikt eller ålder (+20 år). Det har jag inte.

När jag pratade med en internetvän i telefonen sa han att jag vet otroligt mycket om helt meningslösa saker. Han kunde ju sagt att jag är enormt allmänbildad. Jag sa att han borde låta håret växa ut och säga upp sig så att man kan låtsas som att han inte alls gått på handels. Att det är piiiinsamt att känna honom. Ef jo Kris.